Šta je Pantheon
Pantheon™
Pantheon™ je ERP sistem, koji pruža celokupnu informacionu podršku preduzećima svih delatnosti. Bez obzira na odabranu delatnost Pantheon ujedinjuje sve poslovne procese u preduzeću. Sve opšte funkcije, od planiranja proizvoda do konačne izrade, preko prodaje i izrade analiza možete da pratite na jednom mestu.
Pantheon je poslovno-informacioni sistem, koji pruža kontrolu nad svim poslovnim procesima u preduzeću. Rešenja su prilagođena potrebama korisnika i omogućavaju optimizaciju poslovanja u svakom preduzeću, bez obzira na njegovu veličinu ili delatnost. Znamo, da je uspešno i efikasno vođenje preduzeća moguće jedino uz podršku kvalitetnog i sigurnog informacionog sistema. Preko deset godina DataLab razvija vodeći software u regionu za mala, srednja i velika preduzeća. Našim korisnicima garantujemo najnoviju tehnologiju i pomoć u donošenju ključnih odluka, koja kompanije vode u željenom pravcu.

Zato je naš moto "Pretvorite podatke u profit!"
Zašto se opredeliti za Pantheon?
- Jedinstvena baza podataka - Bez obzira koliko poslovnih jedinica raspolažete, sve informacije se slivaju u centralnu bazu podataka, a kako se podaci u sistem unose samo jednom, manja je mogućnost pojave grešaka i nema nekonzistentnih podataka.
- Integracija finansijskih informacija - Da li u svakoj poslovnoj jedinici imate posebne verzije finansijskih izveštaja?
- PANTHEON Vam omogućava da raspolažete jednom verzijom izveštaja pošto svaka poslovna jedinica koristi isti sistem.
- Integracija informacija o narudžbinama - PANTHEONTM prati naružbine kupca/dobavljačima od trenutka kad se primi naružbina do isporuke robe i slanja fakture odnosno kroz ceo životni ciklus.
- Standardizacija i ubrzavanje proizvodnih procesa - PANTHEONTM primjenjuje standardne metode za automatizaciju pojedinih koraka proizvodnih procesa, čime se štedi veme, povećava produktivnost i smanjuju nepotrebni troškovi.
- Brži obrt obrtne imovine - uz pomoć PANTHEONTM procesi kao što su planiranje proizvodnje i nabavke su automatizovani pa se deseterostruko povećava obrt zaliha i smanjuju troškovi skladištenja od 10% do 40%.
- Standardizacija informacija o ljudskim resursima - U preduzećema sa mnogostrukim poslovnim jedinicama ne mora postojati ujedinjena kadrovska služba, ali i to će Vam omogućiti upotreba PANTHEONTM-a.
- Niži troškovi održavanja sistema
- Održavanje samo jednog sistema je jednostavnije i jeftinije nego održavanje više različitih poslovnih sistema.
- Autorizacije korisnika - Za svakog korisnika možete detaljno definisati prava tj. odrediti do kojih podataka u sistemu ima pristup, šta može da vidi, menja i/ili briše.
- 24/7 podrška
- Korisnički priručnici, dodatna dokumentacija i baza znanja kao i drugi mehanizmi su Vam na raspolaganju 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji.
- Svaka od PANTHEONTM-ovih verzija je dostupna u različitim zakonodavstvima i jezičkim lokalizacijama.
- Zakonodavstvena lokalizacija znači, da je PANTHEON priprepremljen za rad u skladu sa zakonima države, a jezička lokalizacija, da su korisnički interfejs i sva obaveštenja u programu prevedeni na neki jezik
- lokalizovan jezički i zakonodavno za sve zemlje bivše Jugoslavije
- lokalizacije: Slovenija, Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Makedonija
- Jezički interface: Slovenački, Hrvatski, Srpski, Makedonski, Albanski, Bosanski, Italijanski, Nemački, Engleski, Poljski....